Sex fina mejl... än så länge

Intresset är stort för husbilen. Jag har redan fått sex fina mejl från intresserade.
En skriver så här:
"Hej jag bjuder 30 tusen. då kanske de blir en affär. kommer och kollar om det är intressant med 30 tusen".
Jag säger till Zaffe som han kallar sig, "JAG bestämmer OM det blir affär".

Först tänkte jag spexa till det rejält i annonsen, typ skriva på rim. Sen tänkte jag:
Vi vill nog bli av med den på riktigt och då kanske inte paint-bilder funkar.
"Går som en klocka" känns så där va? Men så brukar de tydligen skriva...
Jag har gjort grundlig research bland de andra annonserna.

För snart tre år sedan gjorde jag min blocket-debut. Då var det två kattungar som spelade huvudrollen. Jag fick runt 60 svar och folk som nästan grät på telefonen för att få komma och titta på sötisarna. Nu förväntar mig ungefär samma respons på husbilen. Det här ÄR spännande!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits