Vad tror ni?

En kollega till mig påstår att marsipangris på danska heter mandelmasse-nasse.
Och att det till jul finns särskilda sådana grisar på en slags fot.
De heter mandelmasse-nasse-tasse.
Jag vet inte vad jag ska tro.
Vad tror ni?

Annars sägs det att det är helg? jag har ingen aning, är helt yr efter allt mario kartande under kvällen. Och då har jag ändå bara lyckats låsa upp Rosalina och stjärncupen. Illa.
Det ryktas även om att vi ska gå på bröllop imorgon. Rådhuset och sedan party på saltholmen. Jag funderar på att stå för underhållning - jag tar med tevespelet? Vad tror ni?

Det viskas också om vårrus i mitten av nästa vecka, och att "tjejerna" på mitt jobb är anmälda. Jag propsade på Lunka-gruppen och så blev det. Hur lång tid tar det att lunka 5 kilometer? Det är i Slottsskogen så räkna med att jag stannar en halvtimme hos pingvinerna...
Klarar jag det på under timmen, vad tror NI?


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits