Åh

Men åh. D är och jobbar. Jag tänkte passa på lite jag med men är så oerhört osugen. Det går liksom inte och känslan av att det är en hemtenta som ska vara inlämnad om typ 20 timmar utan att ens vara påbörjad har aldrig varit närmare... JAG VILL INTE. Jag vill också ligga på en strand i Thailand som lillasyster. Eller köra snabbt i en skrotig bil som storebror. Eller kanske promenera på Köpenhamns gator likt Kakan. Jag vill göra allt utom att skriva färdigt det jag lovat ska finnas i kundens inkorg måndag 09:00. Men vi ger det till tolv ok? Återkommer då. Pusshej.

Kommentarer:
Postat av: Flin

Då var man tillbaka till verkligheten och måste ta upp allt det där jobbiga arbeta som man förträngt efter många öl under ett parasoll på stranden!

Puss

2008-11-27 @ 13:29:07

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits