.

Jag är inte särskilt musikalisk.
Men det fanns en tid då jag i alla fall hävdade att jag gärna lyssnade på det. Typ gymnasiet då det blev en del av ens identitet. Då var jag mycket noggrann med "whats hot" och "whats not". Såklart skulle det där heta inte vara hett på ett hett sätt utan ju fler okända band man hade på sin playlist, desto bättre.
Det allra bästa var när någon sa: Har du hört XXX? och man kunde svara: "Jo, jag lyssande en del på dem förra året, inte nu längre - de har blivit för komersiella". Ja ni fattar, jarvis cocker -skinnjackor och hela kittet.

Men saker och ting förändras.
Och det här är saker och ting jag funderar på när jag verkligen verkligen vill att Britney ska spelas på radio.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits