Sope-rent

Äsch, det var inte så mycker att flytta. Men givetvis kom de inte förräns halv nio och såklart låg nya lägenheten på översta våningen. Men endast en fyrtio minuter senare var allt inburet och om jag får säga det själv, så var jag & D flitigast av alla. Jag höll mig dock strategiskt undan när soffa och bord grävdes fram ur släpet och var väldigt tjejig "oj va starka ni är" för att slippa själv. Ni vet förstås sedan tidigare att jag är bland de bästa bärarna i stan och att jag egentligen hatar att utnyttja kvinnans underlägsenhet, men ibland orkar man inte vara politisk korrekt.
Sen titta jag på Debatt med Janne Josefsson, Littorin och arga volvoarbetare. De var verkligen arga, och skällde på Sven-Otto på grov göteborgska och fick in ordet "sope-rent" mer än en gång. Imponerande.
Ikväll är det helg igen. Tjoho.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits