.

Hade det inte varit fredag idag och snart helg hade jag nog dött på kuppen. Liksom glidit ner i min kontorsstol för att sluta i en hög under skrivbordet. Men tanken på lite ledigt håller mig vid liv och jag intalar mig att jag kommer klara dagen. Först ska jag snitsa till och skriva om ett koncept, men jag kan inte tänka utanför det vi redan formulerat, fan också. För att bryta gamla mönster skiver jag i notepad och inte word som vanligt. Lite crazy sådär och hoppas att det hjälper och tack gode gud att det är fredag.
Ända sen jag kom hem från Skottland (nio år sen ja) har jag högljutt protesterat mot att åka jorden runt och leva i kappsäck Tanken känns numera lockande men jag blir samtidigt rädd då anledningen snarare är att  "fly från det här hemma" än "se världen". Kanske inte värt det, ungefär lika värt som att skaffa barn för att kunna sluta röka. 
Drömde förresten om min gamla rumskompis från gymnasiet i natt. Måste ringa och säga hej.
Förvirrat jag vet. men jag orkar inte bringa ordning. F'låt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits