...

Jag gick ut hårt på bowlingen igår, överraskade och tog ledningen men nybörjarturen försvann och så även styrkan i min arm. Till slut var jag pissdålig för att uttrycka det milt men hade roligt ändå.
Hann med en sväng på bokmässan och som vanligt var där trångt och panikartat, jag flydde fältet utan en enda bok.
Idag spanade jag in "Ensam mamma söker" och förundrades över vilka puckon den där Anette(?) verkar ha hittat. Klängiga män som bara pratade om glimten i ögat, jag hatar det uttrycket. Och sedan förfärades jag över att flertalet av hennes kandidater kom från en radie på tio mil kring mitt barndomshem. Då blev jag rädd, stängde av och gick för att krama på min bakfulle kille som hasar runt i kofta, kliar sig i huvudet och pratar energi. Ibland kan det liksom hugga till i hjärtat och man kan tänka: klart jag gillar honom och ännu mer fantastiskt att han råkar gilla mig lika mycket?
Nu ska jag baka äppelkaka.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits