Tio kvar

Älska min jobbdator. D rensar cache och annat här hemma så jag måste alltid, alltid skriva i alla inloggningsuppgifter till allt när jag ska in någonstans. Här på datorn finns allt i tryggt förvar och begynnelsebokstaven trollar alltid fram fortsättningen på ett nästan magiskt vis. Bara att pressa enter och voila - jag är inne. Särskilt bra när man blandar ihop lösen och username på alla ställe typ. Och särskilt bra när man fått skäll från en gnällig amerikansk dam på högtalartelefon under två timmar, för efter det finns det inte mycket kvar i den lilla hjärna jag tilldelats. Att det sedan påverkar kvallen på inläggen bryr jag mig inte om. Jag är inne. Det är fredag och jag längtar tills klockan blir godkänd för läggdags. Inte innan elva en fredagkväll säger någon. Ten to go.

Kommentarer:
Postat av: Tess

Hoppas att du somnade sött. Och att du kommer till Sthlm snart. =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits