What a joy

Fick svar på mejlet från biluthyrarna och de har hittat min kamera! Så med lite tur får ni se bilder inom en vecka eller så. Det finns alltså ärliga människor i Skottland, inte för att jag är förvånad direkt men det är flera andra saker de pysslar med där borta som gör mig lätt frustrerad.
1. Kör på fel sida vägen.
2. Deras VVS är helt oförståelig, typ alla rör synligt hängade på ytterväggen, två kranar på handfaten som gör det omöjligt att hitta en schysst vattenblandning, heltäckningsmatta i  badrummet, alltid ap-dåligt tryck i duschen och alltid lampknappen till toa på väggen utanför.
3. Alla deras jäkla småpengar. Kom igen, varför hålla på med två pence?

Såklart att det finns massa fina saker också. Dem tar vi en annan gång, jag har faktiskt ett jobb att sköta.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits