...

Kors i taket, idag hjulade jag till jobbet (=cyklade på isländska, red.anm).
Det tog en kvart. Eller 16:22 minuter för att vara exakt, jag tog nämligen tiden. Röät nöjd med tanke på alla stopp för trafikljus. Tror att jag ska skaffa mig en hjälm eftersom framfarten förhoppningsvis kommer hålla i alla fall fram till semstern?
Och igår då? Jag sov till ett. Sedan kompenserade jag sovet med att städa, skrubba, putsa och torka hela lägenheten - varenda kvadrat av de åttio! Aldrig har vårt hem varit så rent? Det var fantastiskt att lägga sig i nytvättade lakan med såpadoft i näsborren och grillkött i magen. Ja, för vi premiärgrillade också och bestämde att nu var våren här! Hurra!

ps. jag har även klippt mig. Ser ut som vanligt - bara lite kortare.

/ skurkärring

Kommentarer:
Postat av: Flin

Vad duktigt! Mitt vårtecken är att hästarna är hos mig!

2009-04-20 @ 10:03:36

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits