Rubbat

Är jag den enda i Sverige som fann tv-programmet Grillad underhållande?
Såg Sanna Bråding-delen och skrattade högt vilket är ganska ovanligt för mig när det gäller tv. Och elakheten avdramatiserade ondskan på något vis?

Annars då?
Jag har rubbade hormoner. Fick diagnosen av en kollega samt sjukhusrådgivning. Gick hem innan lunch. Problemet att lämna jobbet mitt i kvarstår. Alla undrar: Är du sjuk? Helt ok att förklara för kvinnliga medarbetare som nickar förstående men vill helst inte gå in på detaljer kring min menstraution med manliga. Fick räcka med "kvinnobesvär" sen höll de käft.
Tydligen en kvävd förkylning i kombination med stress som framkallar det hela, jag däckade i sängen med underbara  boken Kärlekens histora och vaknade av kakans ringsignal. Älskade Kakan. Kände mig som tolv igen men blev såklart tröstad. "Det hela är helt normalt". Sedan somnade jag om.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits