500 mil...

500 mil. Så långt känns det som jag har promenerat i helgen. Mellis var här och vi pratade skottland, gymnasium och tågluff under våra strapatser. Tiden flög och innan jag visste ordet av att så satt hon på tåget tillbaka till Karlstad.
Sen sjutton rundor tvätt eftersom jag inte lyckats pricka en bokbar tid sedan påskas (och ja, den senaste veckan har allt som tidigare legat längst bak i garderoben fått se dagens ljus för första gången på x antal år).
Och så ser vi amerikansk familjefilm med J.Anniston och han som har lite bucklig näsa + en hund. Marley & jag typ.

Det här var söndag alltså, postade aldrig inlägget. Kanske inte ett av mina bästa liksom.
Så jag kompenserar skiten med att lägga på dagens spännande händelser.
Håll i er nu.
Hemmajobb. Inbillar mig att jag med lätthet kommer vara klar innan lunch och sedan kan löka med gott samvete. Tyvärr motarbetar samvetet mig och so far har jag skrivit sju rader och hunnit titta på alla till salu-hus i Bollebygd. Jodå.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits