.

Just i detta nu sitter kanske världens bästa lillasyster i min soffa (alternativt vid mitt köksbord) och dricker kaffe, bläddrar lite i någon bok och kanske klappar en kringstrykande katt.
Förut har jag hävdat att alla borde vara lediga på sin födelsedag. Idag anser jag att man borde vara fri från arbete när syskon är på besök!
Så är ju tyvärr inte fallet men gissa om jag ska flexa idag! Sen väntar fina middagar, bio, shopping och fotomässa. Lite vin & tv-spel och mello ska vi nog också hinna med. Den här helgen har alla förutsättningar till att bli kanon! Nu ska jag jobba lite så att jag snart kan gå hem.


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Hoppas du tyckte att helgen blev lika bra som du förväntat dig! Jag tycker den var toppen! Tack ännu en gång!

2009-02-24 @ 16:27:54

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits