Sköj eller?

Jag har smygjobbat lite, passar på när mello är över och D spelar daata.
Jag skriver - vad jag tycker och tror - otroligt underhållande och roliga texter som kommer att ingå i en STOR Göteborgsk händelse i vår. Än så länge hemligt och hyschhysch. Hoppas att det håller...

Annars då?
Jag odlar naglar.
Och idag kan vi bocka skräp till återvinningscentralen på vår lista. Vårstädat skulle man kunna kalla det och mitt samvete är rent på flera vis. Rätt fint.
Och så lite grön på att bror är i Småland när inte jag är där. Trodde det hette BRORsmåla av en anledning. Att där ska finnas ett syskon av variant man alltså.

Ungefär så kul är jag ikväll. Göteborgshumor smittar visst, närmast vetenskapligt bevisat.
Bäst att krypa till kojs innan hela jag blir en ordvits.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits