Ek-orre eller?

Blir uppläxad av kakan i en kommentar: att jag inte har koll på alla uppstoppade djur från barndomen. Jag skyller på att jag var liten?. Men en orre finns tydligen hemma i Brorsmåla under en trapp. En orre - känns sådär.

Annars då?
jorå, helgen är nära - igen. Idag är jag lite bakis efter öl & biljardspel med jobbet. Slirade hem halv ett i snömodd. Göteborg och februari är en dålig kombination. Särskilt om man har jympadojjer på fötterna och tre öl i magen.

Helgen går i fikandets tecken. Idag dear Debbie innan hon och kocken far till Italien. Imorgon hoppas jag att Tess är pigg på att träffas, ge mig förhandsfavoriter i mello och lionel-tips? Eventuellt tittar jag på bebis i Bohus på söndag. Och så ska det lagas bil. Så ser planen ut.


Kommentarer:
Postat av: Tess

Tess är fett pigg på att träffas. Ringer dig när jag vaknar.

2009-02-07 @ 02:10:20

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits