...

Efter en heldag på stan och med sådär 5000 spänn på fickan som jag sagt till mig själv att jag får använda, återvänder jag med typ tre påsar. En tröja, en tröja och en mascara. Kan vara så att jag är världens sämsta shoppare. Och kanske är det många som ibland skulle vara i mina gamla slitna skor (skor är bland det värsta jag vet att inhandla) och med tom blick gå genom affär efter affär och inte känna för något. Det spar en del pengar men så ser jag ut därefter också. Jag gör ett nytt försök till att rycka upp mig och min garderob: internet.
Tips på vart jag ska ta vägen mottages tacksamt.

/ trasan


Kommentarer:
Postat av: Flin

Jag får kommar upp och göra dig sällskap, vi köper ju ogtast likadana kläder =)

2009-01-10 @ 20:10:55

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits