Inga löften

Färdigfixad och redo för det nya året. Redo för att börja jobba imorgon och tänker att 2009 allt kan bli lite bättre än det som nyss passerat. Jag har egentligen ingen anledning att klaga på 2008. Början och slut i Österrike, därimellan landade jag i Thailand, på Kreta och drog en sväng till Skottland. Arbetet tog sig och det är väl mest vardagen som varit sådär... Samtidigt är det väl det som är vardag, mellantinget och det sega gråa som måste överlevas för att det roliga ska bli roligare? Men jag ska på allvar börja lysa upp mina tisdagkvällar och torsdagsmorgnar lite mer. Inte ett löfte men ett försök.


Kommentarer:
Postat av: Flin

Vad är det för skoj du ska hitta på om tisag och torsdags kvällar?

2009-01-07 @ 09:47:09

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits