ja, ni fattar...

Fredagkväll fast det känns som typ tisdag, Rätt fint.
Sammanfattar väl veckan som spännande och firar det med att surfa hemnet och leta efter mitt framtida hem. Än har det inte dykt upp men eventuellt blir det visning på söndag. Inga större förhoppningar men vem vet? Det kanske är då det smäller? Två steg innanför tröskeln och ba: "This is it, här ser jag oss i all framtid, hör trampet av små fötter och tänker mig riseldning utanför köksfönstret?" Alternativt: "Undra om det ligger ett dött djur under husgrunden eller om det bara är mögel?"  Ja ni fattar, kan gå hur som helst.
Om vi ens kommer dit.
Annars finns det lösa tankar om att städa vinden och byta någon slags slang på bilen. D är på någonslags efter-svensexa och därmed lär det räcka att jag storhandlar imorgon för att ha fyllt min duktighetskvot och boostat mitt samvete. Han hasar i morgonrock och spelar data med avbrott för whiskeyhuvudärk. *håller tummarna*

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits