.

Rätt varmt nu för tiden va?
Men jag klagar inte. Istället gör jag långa inköpslistor till nästa apoteksbesök, lyssnar på Regina Spektor och just ja - jobbar lite. Flädersaften är silad och klar, blev fantastisk fin. Stan är invaderad av kids och handbollstuneringen är bara början, Jag har redan nästan cyklat på två fjortonåriga killar, då lagen envisas med att gå i bredd på cykelvägen. Undra hur många jag kommit upp i när Gothia cup är över?

Annars då?
D är på sommaravslutning med sitt jobb. Därför tänker jag äta chips till middag, titta på Paris Hilton och jobba - samtidigt. Imorgon är det min tur, att fira sommaravslut med arbetet. Vi drar till Marstrand och steker. Typiskt.


Kommentarer:
Postat av: Simon

gothia cup är en fotbollsturnering, inte handboll.



var bara tvungen.
http://gothiacup.se/swe/

2009-07-03 @ 11:21:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits