Three more to go

Tre arbetsdagar kvar, idag har jag jobbat hemma för att rusha undan det värsta. Man vill ju liksom verkligen vara ledig när det väl är dags. Och helst kunna varva ner lite förväg också... D påstår att vi endast behöver en resväska till Malaysia och tvingar mig att provpacka. Annars leker jag med lilla datan. Älskar den, väger typ lika mycket som vår kamera och jag brukar skojkasta den lite i luften. Inte så skoj tycker D. Planerar att fara mot Småland på lördag, hörde rykten om att det var Östersjöfestival nästa vecka. Ganska passande om man orkar med att bli besviken på det man tyckte var det mest fantastiskt roliga när man var arton. Jag skojar inte. Det var asakul då och de senaste gångerna jag varit där har jag nästan kräkts på tillställningen. Tänk vad tio år, delade vinare och random hångel kan göra. Kanske stannar i Brorsmåla och falufärgar lite istället? Nu ska jag i alla fall läsa, två nya INBUNDNA böcker landade i lådan idag. Kunde inte hålla mig tills de kom i pocket.
Hanna Hellquists "Karlstads zoologiska", har höga förväntningar och visste ni att hon var född -80? Va fan liksom.
Och så "Kan du säga schibbolet?" av Marijaneh Bakhtiari. Hennes andra bok och om ni inte läst "Kalla det va fan ni vill" bör ni. Göra det. Bra. Vi säger. Så.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits