<3 SVT

Nä. Kan inte säga så mycket mer än att jag blir pirrig av SVT´s Draknästet.
Mats är min favoritdrake och när han ikväll dansade runt efter en knappinvestering började jag nästan grina.
Jag vill också uppfinna något som får Mats att svänga!

Har jag sagt att jag älskar SVT och hatar alla som inte betalar tv-licens? Men för skitkanaler som TV3 går bra att pröjsa för? VA? Fattar inte grejen. Och önskar i smyg att den där kören som sjunger hyllningar snart kommer till mitt jobb och överraskar MIG! Vore rätt fint. Sen läser jag en fin bok som jag länge ignorerat av oklar anledning. Johanna Nilssons "Jag är leopardpojkens dotter" som handlar om svenskhet i mörkaste missionärsAfrika. Jag älskar Johanna Nilsson, på ett litterärt och bildat vis och nästan, men bara nästan lika mycket som SVT. Så det så. Fick en prjoketledare att börja gråta idag också. Men det är en annan historia.

Kommentarer:
Postat av: Anna

Oooups! Men jag är redo, komsi komsi med sniglarna... ;p

Postat av: Flin

Har oxå den boken, får nog ta och läsa den i sommar!

2009-06-27 @ 14:47:51

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits