Fint

Efter middagen gock jag & D en sväng till Liseberg. Vi bor ju så nära. Drack varsin öl och kollade in buggkursen. På vägen hem igen stoppades jag av en man och tre sekunder senare såg jag att det var min gamla fritidsledare Bertil! Han kände alltså igen mig trots att det var femton år sedan vi såg sist. Vissa sätter sig sa han, ibland beroende på bra erfarenheter och ibland dåliga. Jag hoppas på det första och det trodde han med... eeh.
Imponerande och all kred till mannen som sedan dess och kanske tio år innan sysslesatt bygden ungdomar, på skoltid och kvällstid. En fin tid vill jag minnas, med kortspel, tuggummitugg och svettiga tryckare.
Mm fint. Det var allt jag ville säga.


Kommentarer:
Postat av: Flin

Bobba bertil vad roligt! Då var det säkert en klass som var i närheten!

2009-06-02 @ 09:00:20

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits