Dagens status

Dagens husmodersstatus: Hög.
Lagat paella. Med kyckling, räkor OCH musslor.
Köper endast saffran inför lussebak annars.

Projektledarstatus: Hög
En nyckelkompetens i projektet (inte jag då...) anmälde halsfluss. Paniken steg i gruppen men efter halva dagen meddelades att antibiotikan tog och imorgon  fortgår allt som vanligt. Förutom att jag ska på kundbesök, presentera status och mina texter. Har varnat att jag möjligen dör på kuppen om de inte godkänner manus, Blir en blöt fläck på golvet, får skrapas ihop och bäras hem till kontoret i en gammal matlåda. Eventuellt hållas i ena benet så att jag inte åker upp mot himlen om de älskar att.

Tevespelsstatus: Låg
Mario & Luigi har inte fått fånga stjärnor på flera dagar. Men tror att det strax ska bli ändring på den steken.


Kommentarer:
Postat av: Flin

Det går bra nu, kompis det går bra nu!

2009-03-24 @ 09:00:38

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits