Glöm aldrig...

Jorå, jag gjorde Jills dag igår (så tajta är vi - jag & min tandhygienist).
Hon sa att mitt besök var ett fint avslut på arbetsdagen, att det är så roligt med patienter som tar sig till informationen hon delger och sedan också applicerar den. På tänderna.
Jag rodnade lite klädsamt och berättade sedan att jag både tandtrådar OCH sköljer munskölj. Bra! svarade hon, men kom ihåg att munskölj bara är ett kompliment och aldrig - ALDRIG får ersätta tandtråden. Jag lovar! sa jag då.

Annars då?
Man kan väl säga att det är rätt mycket jobb. Idag inledde jag även min karriär som projektledare med att skriva ett oerhört pretentiöst mötesprotokoll. 
Och så har jag förvandlats till husmodern her self. I dag till exempel, då lagade jag min alldeles egna pesto - från scratch. Kanske inte imponerar så många men fråga min bror. Hans minnen från mina middagar i tonåren bestod av sönderstekta köttbullar och överkokta makaroner. Jorå. 
Nu ska jag skriva några Göteborgsfrågor. Har bara 130 kvar.  

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits