Vilken ära!

Jag har en spotify-lista med Kanye West, jag är uppenbarligen oerhört svag för gangsta-rap och bling-bling. Fast Kanye är kanske inte så rap när jag tänker efter? Han är mer någon man gör featuring song med och boostar sin karriär? Hur som är "Love lock down" min nya favvo.

Annars då?
Jorå, ledaren i Bohus kallade till möte igår och då var det bara att infinna sig. Strax efter fem. El presidentes bebis hälsade mig med ett gallskrik och verkade av  någon outgrundlig anledning oerhört rädd för småländska, så jag fick förställa min röst tills hon gått och lagt sig typ. Sedan virkade jag två varv i två omgångar, tog bussen hem och juntan var upplöst för den här gången.

Och så tar jag tacksamt emot tips - jag ska nämligen producera 200 frågesportsfrågor om/kring/för Göteborg.

Sista. pappa hedrade kungahusets förlovning förra veckan med att namnge nyfödda djur efter det lyckliga paret (och en bakelse). I sommar kan ni alltså vinka till Daniel, Viktoria och Semlan när ni kör förbi Brorsmåla hagar, fint va?


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits