...

Skoja bara, klart jag inte googlat VARENDA sandkorn på paradisön som ska besökas. Nu (inte exakt nu men ni fattar) jobbar jag faktiskt. Men inte helt problemfritt.
Ena sekunden känns projektet busenkelt och jag tänker att jag kommer hyllas nästa gång jag skrider in på bilfabriken. Kanske att de föreslår att nästa modell ska uppkallas efter mig och jag rodnar smickrande. Andra sekunden fylls jag av tvivel. På min kompetens och på beställarens kunskap om målgruppen. Är det här verkligen rätt och jag misstänker att nästa gång jag hasar in på huvudkonoret så tystnar alla en sekund för att sedan hastigt fortsätta prata om något bara för att situationen inte ska bli pinsam. Det hela slutar med att jag får göra om allt och tvingas stanna hemma från Malaysia,


Det finns kanske tusen saker som jag hellre skulle göra nu än att sitta här. Nedan följer några:
Hejja på bilen min bror tävlingskör i Småland.
Googla resterande sandkorn.
Lyssna på D's matematiska diskussioner med isländsk utbytesstudent.
Hämta mitt paket på posten.
Dö en smula.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits