...

Om du skulle vinna många miljoner på lotto, vad skulle du köpa?
Ett hus. Gärna en gammal prästgård alternativt skola.
Har någon någonsin kallat dig lat?

Såklart. Även jag själv.
Vilken svordom använder du mest?
Fasen också.

Tittade du på tecknat när du var liten?
Mm. KarlAlfred

Hur många syskon har du?
Två fina

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Nje

Vad har du för väder just nu?
Strålande solsken

Vad åt du till middag lunch senast?
Köttfärssås
Kan du vissla?
Ja visst kan jag det... (fast D håller inte med)
Vilken film kan du alla replikerna till?
kan du vissla Johanna (faktiskt sant.. Och så är jag kär i Per Oscarsson)
Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Två. Och en soffa.

Har du en stationär dator eller en bärbar?
Bärbar på jobbet och stationär hemma.

Vilket var ditt favoritämne i skolan?
Svenska tror jag. Och syslöjd.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Du är i alla fall snygg....
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Icke
Om du var född av motsatt kön, vad skulle du vilja heta?
Elvis vore rätt tufft?

Har du åkt moped någon gång?
Har hänt.

Vad lyssnar du på nu?
Kollegors vintips.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits