Krisar lite

Vet inte om det är på riktigt eller hitte-på. Vilket som så har jag ägnat hela helgen åt att självömka och tycka synd om.
Mig då'rå.
För om tre månader fyller jag trettio. Och jag är kanske inte helt nöjd med det. Inte för att jag inte nått mina mål, jag har nämligen inte haft några specifika så att jag kan jämföra. Det har varit självklart att jag ska jobba med något jag gillar och bo med killen jag gillar. Något annat har inte existerat. Och jag TROR att jag gör det första och VET att det andra är sant. Men det är något annat som saknas? Och nu snackar vi inte bebis eller så. Det kan ju nära vem som helst skaffa. Utan lite mer materiella saker som ett hus med gräsmatta. En utgiven bok eller kanske ett eget framgångsrikt företag? Något konkret som visar på att jag är vuxen, ansvarsfull och trettio. Något som kräver lite gnista och engagemang. Glöd kanske. 
Känner mig rätt sval just nu nämligen. Så jag äter lite glass så länge och väntar på att uppenbarelsen ska slå ner i skallen. Den har ju trots allt tre månader på sig. För inte är det väl så att jag själv ska ta tag i saken? 
Nä, tänkte väl det... 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits